Shaolinkulturcenters årsmöte den 28 februari 2016

Hej alla medlemmar, nu är dags för shaolinkulturcenters årsmöte. Årsmötet är frivilligt för alla medlemmar och där vi i styrelsen visar er medlemmar hur föreningen arbetar och vad våra mål är under det kommande året. Era förslag och angagemang i föreningen är viktigt, så det är bra att så många av er medlemmar kommer till årsmötet, så vi alla kan vara med och forma en förening vi är nöjda med. Du som medlem har också rätten att vara med och välja styrelsen samt själv vara med i styrelsen.

Efter årsmötet är avslutat bjuder vi på hembakad fika och kinesiskt te.

Du kan anmäla dig till: info@shaolinkulturcenter.se och glöm inte att skriva ditt namn och gruppnamn i mailet.

OBS! Anmälan till att deltaga i årsmötet bör ske senast 7:e februari.

Om du vill nominera dig själv eller någon annan för ett styrelseuppdrag måste denna nominering ske skriftligt till valberedningen: Adress Shaolin Kulturcenter, c/o Shi Xingxue, Doktor Sydows Gata 3E, 413 24 Göteborg eller på email till: emanuela@shaolinkulturcenter.se senast tre veckor innan årsmötet (den 28 februari 2016).

Alla medlemmar som är intresserade av att hjälpa till i föreningen eller deltaga i styrelsen är hjärtligt välkomna.

Om du är intresserad och vill ha mer information  vänligen kontakta Emanuela på email: emanuela@shaolinkulturcenter.se

Tid: 11:00-12:00

Adress: Löparegatan 20

Ta spårvagn 6 och 8 till hållplats Ejdergatan.

Varmt välkomna!

Shaolin Kulturcenter